برگزاری مشاوره حقوقی رایگان در مصلی‌ شهدای گمنام چهاردانگه

۰ Comments

برگزاری مشاوره حقوقی رایگان در شهرهای تحت پوشش اورژانس حقوقی

به گزارش روابط عمومی اورژانس حقوقی عدالت گستران علیم ؛ در راستای اهداف و سیاستهای مدیریت اورژانس حقوقی و  تأکید و دستور امام جمعه  محترم چهاردانگه با همکاری کارشناسان حقوقی موسسه  ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مردم در جهت افزایش دانش حقوقی و تحکیم بنیان خانواده، در محل مصلی شهر چهاردانگه صورت می پذیرد.مشاوره حقوقی رایگان در شهرهای تحت پوشش اورژانس حقوقی

شهروندان شهر چهاردانگه می توانند روزهای جمعه  قبل از برگزاری نماز جمعه در محل مصلی شهر چهاردانگه از خدمات کارشناسان ما استفاده نمایند.

محمد جواد اکبرنیا کارشناس حقوقی ستاد برگزاری نماز جمعه چهاردانگه در گفت و گو با اورژانس حقوقی بیان کرد: در این طرح نمازگزاران در خصوص نحوه‌ پیگیری شکایات مطروحه خود در مراجع قضایی مشاوره دریافت می‌کنند.

او در ادامه افزود: همچنین نحوه چگونگی طرح شکایت در مراجع قضایی، اقدامات حقوقی و انعقاد قرارداد‌های تجاری و بررسی مشکلات خانوادگی از دیگر مباحثی است که در این طرح در خصوص آن به شهروندان مشاوره رایگان ارائه می‌شود.

اکبر نیا اظهار کرد: این اقدام با مشارکت بسیج حقوق‌دانان و با حضور کارشناسان حقوقی مجرب هر هفته جمعه‌ها در مصلی‌ شهدای گمنام چهاردانگه برگزار می‌شود.

 

 

بازتاب خبری خدمات مشاوره رایگان اورژانس حقوقی در خبرگزاری پانا

بازتاب خبری خدمات مشاوره رایگان اورژانس حقوقی در خبرگزاری پانا​
چهاردانگه (پانا)- در راستای تأکید امام جمعه چهاردانگه مبنی بر افزایش دانش حقوقی و تحکیم بنیان خانواده، مشاوره حقوقی رایگان به شهروندان چهاردانگه در مصلی نماز جمعه ارائه می‌شود. محمد جواد اکبرنیا کارشناس حقوقی ستاد برگزاری نماز جمعه چهاردانگه در گفت و گو با پانا بیان کرد: در این طرح نمازگزاران در خصوص نحوه‌ پیگیری شکایات مطروحه خود در مراجع قضایی مشاوره دریافت می‌کنند. او در ادامه افزود: همچنین نحوه چگونگی طرح شکایت در مراجع قضایی، اقدامات حقوقی و انعقاد قرارداد‌های تجاری و بررسی مشکلات خانوادگی از دیگر مباحثی است که در این طرح در خصوص آن به شهروندان مشاوره رایگان ارائه می‌شود. اکبر نیا اظهار کرد: این اقدام با مشارکت بسیج حقوق‌دانان و با حضور کارشناسان حقوقی مجرب هر هفته جمعه‌ها در مصلی‌ شهدای گمنام چهاردانگه برگزار می‌شود. خبرنگار: امیر غلامی
اورژانس حقوقی عدالت گستران علیم

×

سلام

برای ارتباط با مشاورین حقوقی آنلاین از طریق واتساپ روی نام آنها کلیک نمایید.

× مشاوره حقوقی آنلاین