وکیل تلفنی بخشی از خدمات اورژانس حقوقی غیرحضوری است.

وکیل تلفنی و امکان مشاوره حقوقی غیر حضوری، آن هم به صورت رایگان، خدماتی است که موسسه اورژانس حقوقی عدالت گستران علیم، همگام با تغییرات سبک زندگی، به هموطنان در سراسر ایران، ارائه می کند.

اورژانس حقوقی ( اس او اس لگال SOSlegsl )، یکی از نیازهای اصلی برای تمام جوامع بشری است تا افراد جامعه پیش از رسیدن به نقطه اختلاف و نزاع، با دسترسی به راهنمایی های حقوقی و استفاده از مشاوره وکیل تلفنی یا وکیل حضوری، بنیان های قانونی زندگی فردی و اجتماعی را پاس داشته و محقق نمایند.

مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین
شکل 1: اورژانس حقوقی غیرحضوری
وکیل تلفنی و اورژانس حقوقی غیرحضوری، به تناسب زندگی اینترنتی!
امروزه، ابعاد مختلفی از زندگی و نیز روش های تامین نیازهای مختلف روزانه، به صورت غیر حضوری و از راه دور، ورای محدودیت زمانی و مکانی، انجام می پذیرد.
ما نیز، برای تسریع و تسهیل در مسیر دریافت راه کارهای قانونی و حقوقی، برای حل و فصل پرونده های قضایی، مشاوره حقوقی تلفنی رایگان را در قالب وکیل تلفنی، ایجاد نموده ایم.
تنها با یک تماس می توانید از راهنمایی های تخصصی وکیل تلفنی اورژانس حقوقی علیم، بهره مند شوید و سوالات قضایی خود را با مشاورین حقوقی ما در میان بگذارید.
شکل 2: تنها با یک تماس تلفنی، پاسخ سوالات حقوقی خود را دریافت کنید.
حتی اگر، طرح مسائل به صورت تلفنی برای شما سخت است، نگران نباشید، مشاوره آنلاین حقوقی رایگان، فرصتی است تا با استفاده از اینترنت، با وکیل خود مکالمه کنید.
 

ما، به همه نیازهای قضایی و حقوقی شما، اندیشیده ایم.

خدمات غیرحضوری اورژانس حقوقی علیم، بسیار گسترده است و سعی ما بر این است تمام ابعاد قضایی و حقوقی را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری، به مردم عزیزمان ارائه دهیم تا هم سردرگمی ها و دردسرهای تردد در مجاری قضایی را از پیش پای آنان برداریم و هم از به هدر رفتن زمان و انرژی و پول مراجعین، جلوگیری نماییم.
در همین راستا، به صورت غیر حضوری برای تنظیم دادخواست و شکایات آنلاین برای موضوعات مختلف حقوقی و پرونده های قضایی خانواده، کیفری و جزایی، مالی، وراثت، معاملات، ثبت شرکت، مهاجرت و … در خدمت شما هستیم.
شکل 3: مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان
همچنین با درج مقالات و توضیحات تخصصی به زبان ساده، و نیز اقدام برای راه اندازی فروشگاه انواع نمونه دادخواست و شکایت و اظهارنامه و قرارداد، علاوه بر مشاوره و وکیل تلفنی، سایر نیازهای قضایی را از حالت حضوری، به شکل غیرحضوری درآورده و برای طرز استفاده و جایگاه و کاربرد هر یک از این موضوعات، رایگان و در اسرع وقت، پاسخگوی سوالات و درخواست شما هستیم.
موسسه مطالعات و خدمات حقوقی عدالت گستران علیم با بهره مندی از  کارشناسان ارشد حقوق فعالیت خود را در زمینه های تخصصی امور شهرداری -دیوان عدالت اداری-حقوقی-کیفری -خانواده-کار-ثبت و غیره آغاز نموده است و با انجام مطالعات و پژوهش های حقوقی  بصورت مشاوره های حقوقی آنلاین ، حضوری و تلفنی ورایگان و تهیه و تنظیم لوایح،آیین نامه ها و دستورالعمل ها ،تهیه و تنظیم کلیه قراردادهای حقوقی و تجاری ،انجام پژوهش ،ثبت شرکت  آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز می نماید.