به اورژانس حقوقی خوش آمدید

اورژانس حقوقی

موسسه مطالعات و خدمات حقوقي عدالت گستران عليم براي اولين بار در کشور با بهره مندي از کارشناسان و مشاوران در امور حقوقی، ثبتی، امور شهرداری و دیوان عدالت اداری و… اقدام به برقرای سامانه خدمات اورژانسی حقوقی   مشاوره رایگان حقوقی-مشاوره حقوقی تلفنی-مشاوره آنلاین حقوقی-فروشگاه حقوقی نمونه دادخواست-نمونه اظهارنامه-نمونه قرارداد-نمونه شکایات نموده اند.

براساس اين طرح همه شهروندان با دريافت كد خدمات هر زمان از شبانه روز كه نیازمند  استفاده از خدمات حقوقي باشند ميتوانند از اين امر بهره مند شوند.

مشاوره حقوقی حضوری

مشاوره حقوقی حضوری مهم ترین نیاز یک فرد برای این است که مدارک و اوراق خود را به کارشناسان حقوق و وکلا نشان داده و از دقیق ترین مشاوره حقوقی بهره مند گردد.
مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی

اورژانس حقوقی عدالت گستران علیم با بهره مندی از کارشناسان ارشد حقوق و وکلای دادگستری آماده ارائه مشاوره تلفنی با کمترین هزینه را برای شما عزیزان دارد

مشاوره حقوقی آنلاین -اورژانس حقوقی

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان در زمینه های حقوقی ،کیفری ،خانواده،کار،ثبت،شهرداری،دیوان عدالت اداری آماده ارائه خدمات    می باشد.

تلفن هماهنگی
021-56365044

ساعت کار

مشاوره حضوری:6 عصر تا 8شب

تلفن مشاوره

09125458676
09395458676
02128429183

مشاوره آنلاین

از طریق واتزآپ می توانید بصورت آنلاین مشاوره حقوقی دریافت نمایید
09025107220

بانک قوانین

بانک انواع قوانین و بخشنامه های و آراء وحدت رویه  و آیین نامه هار را از این قسمت دانلود نمایید

تنظیم قراردادهای تجاری

بانک نمونه قرارداد

نمونه انواع قراردادهای تجاری را از این قسمت دانلود نمایید

بانک نمونه دادخواست و شکایات

نمونه انواع دادخواست و شکایات و اظهارنامه را میتوانیدد از این قسمت دانلود نمایید

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان در زمینه های حقوقی ،کیفری،خانواده،کار،ثبت،شهرداری،دیوان عدالت اداری آماده ارائه خدمات می باشد.

موسسه حقوقی عدالت گستران علیم با بهره مندی از کارشناسان ارشد حقوق آماده ارائه مشاوره تلفنی با کمترین هزینه را برای شما عزیزان دارد

پرسش و پاسخ حقوقی

ما، به همه نیازهای قضایی و حقوقی شما، اندیشیده ایم.

خدمات غیرحضوری اورژانس حقوقی علیم، بسیار گسترده است و سعی ما بر این است تمام ابعاد قضایی و حقوقی را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری، به مردم عزیزمان ارائه دهیم تا هم سردرگمی ها و دردسرهای تردد در مجاری قضایی را از پیش پای آنان برداریم و هم از به هدر رفتن زمان و انرژی و پول مراجعین، جلوگیری نماییم.

در همین راستا، به صورت غیر حضوری برای تنظیم دادخواست و شکایات آنلاین برای موضوعات مختلف حقوقی و پرونده های قضایی خانواده، کیفری و جزایی، مالی، وراثت، معاملات، ثبت شرکت، مهاجرت و … در خدمت شما هستیم.

دفتر مرکزی:اسلامشهر
تلفن دفتر مرکزی:56365044-021

021-28429183
09125458676
پست الکترونیک:
edalatgostaranalim@gmail.com

اورژانس حقوقی۱

آراء وحدت رویه دیوانعالی کشور۲

میزان جزای نقدی شرکای جرم کلاهبرداری

رأی وحدت رویه شماره ۸۳۸ هیأت عمومی دیوان عالی کشور با موضوع میزان جزای نقدی شرکای جرم کلاهبرداری   شماره ۹۰۰۰/۱۱۵۸۱/۱۱۰                                           ۱۴۰۲/۸/۲۹ مقدمه جلسه هیأت

ادامه مطلب »

موسسه مطالعات حقوقی عدالت گستران علیم

موسسه مطالعات و خدمات حقوقی عدالت گستران علیم با بهره مندی از  کارشناسان ارشد حقوق فعالیت خود را در زمینه های تخصصی امور شهرداری -دیوان عدالت اداری-حقوقی-کیفری -خانواده-کار-ثبت و غیره آغاز نموده است و بصورت مشاوره های حقوقی آنلاین ، حضوری و تلفنی ورایگان و تهیه و تنظیم لوایح،آیین نامه ها و دستورالعمل ها ،تهیه و تنظیم کلیه قراردادهای حقوقی و تجاری ،انجام پژوهش ،ثبت شرکت  آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز می نماید.